I like you so much better when you're naked!

Är i Vara och lyssnar på bra musik! Idag är det fredag och det betyder fredagsmys. Jag och fröken Käller ska laga god mat och dricka pepsi gottt! Imorgon blir det Kronan det var typ hundra år sen men det kan bli spännande det kanske händer något oväntat men det är sådant som märks.
Nästa vecka blir det att fixa nyheter till våra sändningar som vi har tisdag till torsdag känner mig inte alls pepp men man får ta de. På torsdag kommer mamma och mormor och det blir hemfärd mot Norrköping!
Hemma i tio veckor då blir det att besöka ida i hennes nya lägenhet där jag ska vara inneboende ibland gött kan man säga.
Josefine och jag var i götet förra helgen hos Johanna. Det var trevligt att sitta och dricka, träffa lite nytt folk. även fast det var några som jag kunde få ryck på. Adrian kom lite senare och sov med oss hos Johanna. Så treon delade säng och hade det mys. Adrian är lagom stolt nu!

Imorgon blir det att gå till Kupan och systemet och sedan göra sig redo för kvällen.
Men nu blir det snart dags att laga lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0