Vad är det du egentligen vill säga?

Nu är man hemma i storstaden igen det känns skönt efter en jobbig vecka!
Jag ska ringa fröken Käller sen också och kolla om hon har det bra i sin nya bostad men det tror jag att hon har. Så det blir att hälsa på henne en helg det ska bli toppen!

Idag åkte mamma och pappa till fjällen kul för dom! Jag vill också åka de va ca tre år sen jag åkte. Men jag vaknade av att mamma sjöng så fint till någon låt som spelades så det var bara att gå upp. Pappa gick mest omkring och skrattade lite han vågade inte riktigt säga att mamma sjöng mindre bra.
Efter ett tag kom min bror upp lagom bakis men han hade tydligen haft en toppen kväll igår så de va ju kul för honom. Själv somnade jag i soffan och pappa fick väcka mig och säga att det var dags att gå ner till sängen.

Nu har min bror åkt iväg på 18år fest så jag är ensam med katterna men de är inte så dumt.
Snart kommer fröken Pentner hit har inte sett henne på över en månad så det ska bli mys. Kinamat står på listan och det säger man inte nej till. Vi ska även förbi festen min bror är på för att lämna presenten som min bror glömde hemma. Ibland ska han vara glad att han har en syster som tar hand om honom för det kan behövas.
Nu blir det att ta ett bad och göra sig lite snygg för kvällen!

You leaving me stranded all in love on my own.
Do you think of me?
Where am I now
Baby where do I sleep?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0