Måndagsbarn!

Nu sitter jag i Idas lägenhet och myser :) Vi har ätit lite mat och pratat skit om allt vi har missat den senaste månaden. Det känns skönt att vara på hemmaplan och känna att man har koll på allt igen. Bara de att det känns som att det är en meter snö som aldrig kommer försvinna. Så stora problem har jag i nuläget.

Igår pratade jag med fröken Käller alltid lika trevligt! Det känns som vanligt konstigt att du inte ligger och sover i rummet intill. Men det blir minst ett besök i din lya. Eftersom det inte är speciellt dyrt att ta sig dit.
Igår hade jag även myskväll med lillebror och katterna. När jag satte mig vid tvn efter att ha pratat med Josefine såg jag att han hade gjort dipp och hackat grönsaker att dippa. Blev mycket glad att han hade gjort det mys för oss :)

Nu bli det att mysa lite mer med min fru som sitter bredvid mig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Miss you!!!

2010-05-26 @ 21:50:32
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0