Sex eller City??

Det är ju fredag idag men det känns som det är lördag..
Kan ju vara för att man var ledig igår..
Jag, Josefine och Elin är ensamna i Vara, det är lite långtråkigt men ändå rätt skönt!!
Idag har vi kollat på Harry Potter och den flammande bägaren, det är ju alltid mysigt med lite film!!

Ska nog ta och ringa madde snart också.. Hon är ju i Varberg  med sin boy och om jag och josefine hade haft pengar så hade vi åkt dit igår men nu har vi ju inte de.. Men det var fest där igår och jag fick sms från någon kille som var där.. Så madde kanske försöker få ihop mig med någon vem vet??
Lite små roligt var det :)

Snart fyller fröken Pentner 20 också :) Jag vet nog vad jag ska köpa till henne så jag hoppas hon blir glad!! Men det blir 20 års fest när jag kommer hem så det ska bli kul att få träffa dig måste jag säga :)

Ikväll blir det att kolla på Så ska de låta eller Talang har inte bestämt oss riktigt.. Men vi vet att vi ska kolla på Berg flyttar in!!
Längtar lite tills imorgon då vi ska laga tacos och kolla robinson!  Uunderbaart!!!

Just de höll på att glömma men det ser rätt ljust ut att de kommer en etta till nästa år! 
Så det ska bli härligt med lite nytt folk på skolan men självklart kommer man sakna 2:orna eftersom man har varit med dom nästan dygnet runt ett år!!

Ni vet den där serien Sex eller City den är min dotter helt fast i! Jag fattar inte varför? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0