Jag kastar tärning med Djävulen!

Det är söndag.. Vad mer kan man säga?? Jag har haft en myshelg,,
Det har faktiskt varit skönt att ha en sådan helg, den har nog varit välbehövd!!

Igår gjorde jag och Josefine tacos men utan någon sorts färs. Men det blev super gott :) Vi hade istället de vanliga som tomat, gurka, majs, lök, fetaost, lite nötter, avokado och sen lite tacosås och gräddfil samt lite chips och bröd! Det var underbart gott.. Tror inte jag har ätit så mycket på väldigt länge ;)
Men till den festmåltid kollade vi också på Robinson! Så det var mys..

Idag har vi kollat på Fantom of the opera den är ju så härlig! Jag och Josefine har kommit på att vi kanske ska göra den på julavslutning hahah! Så det är bara att börja öva nu om vi ska bli riktigt bra ;)
Vi var ute och gick förut också. Då kom jag på att vi har ju sommarlov från o med fredag.. Helt sjukt alltså.. Men jag kom också på att jag inte kommer träffa Josefine på väldigt länge.. Vilket känns väldigt konstigt.. Eftersom att nu har vi ju varandra hela tiden så man har någon att skratta och gråta med dynget runt.. Inte för att jag inte har det hemma men det känns bara konstigt att vara ifrån henne.. Men vi får se om jag tar mig till Hultsfred för då får jag ju träffa henne :) Annars kanske jag inte träffar henne på hela sommaren..

Dags att träffa Anki nästa måndag också det känns skönt att man har ett bra sommarjobb så man får in lite pengar till kassan.. Skulle kännas lite tråkigt om man skulle gå hemma hela sommaren och inte ha något att göra!!

Ja just de jag försöker få med mig min syssling Johanna till P&L det vore så kul om vi kan fixa så det blir så :) Det var ju ett tag sen vi sågs men nu hoppas jag att vi löser det på något sätt.. Något som inte är lika kul är att fröken Pentner kanske inte kan följa med för det är inte säkert att hon kan fixa så de går ihop sig med jobbet!! Men man får hoppas på det bästa helt enkelt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Kings of leon, Kristian Anttila och Backyard Babies i en salig blanding..
Vi får se vad jag hittar på framåt kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0