It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside..

jaha det är måndag och idag känner jag mig inte alls på topp.. Vaknade av att jag hade en stor klump i magen och kunde inte förstå vad de var.. Helt plötsligt började jag stor gråta och jag kunde inte sluta.
Men jag kände att jag behövde få ur mig de. Så nu känns de bättre. Men det är nog de att jag har så mycke jag går och bär på som måste ut och nu har jag fått ur mig en del så det är bra.

Idag ska jag nog ringa till mormor lite senare och jag hoppas jag kan hälsa på henne imorgon eller så..
Finns här för dig hela vägen.

Jag vill önska Marcus ett stort grattis på födelsedagen!! :) Hoppas du får en underbar dag!

Nu ska jag ducha lite sen får vi se vart dagen tar mig!

Kommentarer
Postat av: mormor

Tankar flyger genom luften och värmer den de är avsedda för, hälsar jag som följer dig genom livet.

2009-05-07 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0