Ikväll så är du singel säg som det är otrohet varar längst!

Jaha oj vad det var länge sen jag skrev en liten blogg..
Josefine sa att hon går in och kollar typ varje dag men de händer ändå inget! Men nu gör de det ;)
Helgen blev ju lika spännande som den brukar vara när man är i Vara.. Vi va på kronan i lördags hände ju inte jätte mycket spännande förutom att det var en rätt sööt kille som jag dansade med lite :P Sen märkte jag att mina vänner var borta och josefine hade min saker.. Så jag gick och letade sen hittade jag dom och jag hittade tyvärr inte killen igen :P

Josefine är lite små sjuk och jag känner att de börjar smitta av sig för jag har ont i öronen och de kliar i halsen. Men jag hoppas att det inte blir värre.. Josefine och jag ska vara helt ensamna i Vara från tors - sön det kan bli spännande vi får se vad vi hittar på blir nog mycket film och många promenader :P

Vi var på Axvalla folkhägskola idag och lyssnade på politiker om hur de olika partierna står i euvalet och vissa hade ju mer vettiga saker att säga.. Så rösta ska jag göra de är ju en sak som är säker..
Det är några äckliga tjejer som smyger runt här utanför skolan och snor fimpar som ligger runt skolan.. Så idag när dom skulle ta några fimpar knackade josefine på runtan så dom blev rädda och gick där ifrån.
Men det är sjukt äckligt alltså, att man vill gå och sno fimpar som någon annan har rökt.
Nästa gång vi ser dom ska vi fråga vad dom håller på med!!

Jag saknar lite folk där hemma också det kan jag ju passa på att säga nu... Jag saknar mamma, pappa, snutte, mormor, Madde, Ida, Jossan, Jojjo, Fia nu känns de som jag har glömt någon men det är inte meningen i så fall :P

Nu får vi se vart kvällen tar mig!!

Kommentarer
Postat av: I

Saknad!

2009-05-19 @ 16:59:05
Postat av: mormor

Är hemma med väska på magen,hoppas förkylningen blivit bättre, jag saknar dig också lilla Simone

Bra att du ska rösta, det är viktigt, för det är ni unga som ska leva med det ni röstar fram.

2009-05-21 @ 07:19:46
Postat av: Fia

åh! jag saknar diig!!

2009-06-03 @ 11:15:49
URL: http://feverfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0