Har du mött något mer kittlande än mig?

Igår var det bad taste fest här i Vara! mycket trevligt man skulle klä sig så fult/udda som möjligt. Nu var nog inte jag den som var värst utklädd eller vad man ska kalla det.. Men det var sjukt kul :) Det blev både dans och allsång. Jag är lite stolt över mig och Josefine som nu för tiden lyckas vara kvar till sist hahah :) Kunde man inte tro för ett halv år sen ;)
Man kan säga att vi har blivit partypinglor med vårat en liters vin för 54 kr! Hahaha!

Idag är det dags att åka iväg till någon stuga där vi ska dricka mer alkohol för att de blir som sista grejen med 2:orna! Det känns så konstigt att de inte är så lång tid kvar. Men det ska bli roligt ikväll me :) Det ska ju bli dans och allsång igen ;) Och det tackar man ju inte nej till :D

Idag fyller en speciell person år! Det är ju Josefin Pentner som fyller 20!! :) Ett stooort grattis till dig min vän! Nu blir det 20 års fest på lördag så man kan säga att det blir party hela veckan :)

Jag längtar lite smått till att pappa ska komma hit på fredag och hämta mig :) Saknar alla där hemma lite nu också! Puss på er!

Kanske är dags att packa klart till trippen!

Kommentarer
Postat av: emil

järnvin!!

2009-05-27 @ 18:28:04
Postat av: Fia

Du får ta det lugnt med spriten, plutt!!

2009-05-28 @ 10:03:49
URL: http://feverfia.blogg.se/
Postat av: Rock away!

Nu är du nog hemma kan jag tro, medan jag sitter på jobbet o segar! Abstinensen efter dig ligger på top nu!

2009-05-29 @ 18:31:58
URL: http://kelsotheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0