Jag vill bara gå hem med dig!

Jag sitter och lyssnar på artister som ska komma till Peace and Love :)  Ge mig festival nu!!
Men det är ett tag kvar så man får vänta lite till ;)

Jag har fått schema för sommaren nu, det blir rätt mycket jobb.. Men det ska faktiskt bli riktigt roligt att jobba måste jag säga! Så det känns ju bra ;) Iår är det ju ett nytt upplägg också så det ska bli nice :)

Jag har precis varit ute med hunden! Skönt med en morgon promenad men självklart när jag är ute så börjar de regna lite smått. Men det var inte så farligt men de är så typiskt.. Men Vera orkade inte gå så länge för hon opererades igår men nu ligger hon och sover igen!

Vi får se om jag orkar ta mig till stan idag och träffa Johanna det skulle vara väldigt trevligt att träffa dig :)
Det var ju ett tag sen man träffade dig så det vore som sagt trevligt :)

Det känns som man ska tillbaka till skolan snart.. Men det är ju långt kvar jag ska dit den 26 augusti eller vi börjar då.. Sen får man se när man åker dit! Men idag Åker Emil till London och jag kan säga att Alfred är avis men jag hoppas du får det jätte kul :) För jag vet ju hur mycket du har längtat till den resan ;)

Nu kom lillebror hem så jag ska nog gå och snacka lite skit med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0