Ufot får fjång!

Jah då sitter man här.. Kan väl säga att ja har lagom kul men va gör man inte :P
Idag har de hänt en liten spännande sak allt vatten var av från när jag vakna till klockan 2.
Så man fick inte gå och kissa helt enkelt, men jossan tycker de är mer jobbigt att hålla sig en ja så hon fick min spol.
Men nu är vattnet tillbaka så nu är vi nöjde igen!
Idag blir de lite gympa med VV de ska bli spännande måste jag säga!!

Josefine och jag har kommit tillbaka till våra gamla jag i 2 dagarn nu!
De mest är roligt just nu så de känns bra att vi roar varandra må jag säga hahah!
Vi har kommit på historier när vi blir dödade i Vara
När vi kommer objudna till en fest! ( skulle va roligt om vi va så på någon fest )

Men jag hoppas helgen blir rolig jag tror att de kan bli bra må jag säga!
Mintu och va vi nu väljer får de nog att se ljust ut.
Men 5 shots innan vi tar oss utanför dörren!! Sen är vi redo för äventyr!!
Spana efter killar!!

Kommentarer
Postat av: tove

japp det går super hur gåre för dig=)

2009-01-20 @ 16:21:30
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, det skulle vi kunna göra.. finns det någon bra eller?men massa bra band? När kommer du hem, så familjen kan träffas? Puss

2009-01-21 @ 22:00:04
URL: http://chaverraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0