Love is my drug!

Jaha sportlovssändingarna är igår och man blir seg efter att ha varit programledare i 4 timmar!
Men imorgon börjar man klockan 06:00 pigg o glad :P
Känns som ja kommer hata radio efter denna vecka! Hata är ett starkt ord så jag kanske ska säga att jag kommer ogilla radio eller gilla mindre mycke eller hur man nu ska säga!

Familjen till peace and love ska bli roligt iaf :)
Vi ska röja lätt! Nu när jag tänker på mina vänner längtar jag hem en smula eller väldigt mycke faktiskt!
Ska nog ringa min mamma snart vill höra hennes röst känner jag!

Jag ska bo hos fröken käller en helg också längre fram!
Jag ser fram emot de! Kan inte fatta att vi ska vara ifrån varandra ett väldigt tag!
Men de finns ju telefon så du ska nog inte slippa mig ska du se ;)

Kommentarer
Postat av: Dvärgen :P

Haha vad bra att du börjar längta hem nu då ;) på lördag blir det hockey med mig så det så!! <3

2009-02-08 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0