I'm just obsessed with hearing you say "yes please Simone come to me"

Jaha nu var de måndag! Var uppe med tuppen och sände morgonradio. Det var helt okej faktiskt.
Men höll på o gråta runt 11 där för ja inte ätit nått o pressen kom på mig. men jag löste de och tog mig ett mål mat vid 2!
Så nu mår jag bra!

josefine och jag åkte till norra vånga och gjorde en liten intervju de gick ju bra!
Imorgon behöver ja inte vara uppe förens vid 9 så de blir lite sovmorgon skööönt!!!
nnu har jag lagt in låtar till morgonens sändning som jag har med marcus! de kan nog bli roligt!

Men nu nördar  jag med att lyssna på mando och laakso! Vad mer kan man göra en månda kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0