You Got Nothing On Me!!

Onsdag är det idag och jag längtar fortfarande till helg men den kommer ju med myrsteg..

Vad har man hittat på idag? Jo de kan jag berätta vi har haft studerandekårsdag idag. Så på förmiddagen spelade vi lite kubb för att umgås med andra klasser en radiolinjen. Jag måste då säga att jag suger på kubb. Vi spelade kubb i en timme och jag slog inte ner någon kubbpinne eller va man nu säger. Jag var sjukt dålig måste jag säga men det var helt okej ändå. Efter en timme var det inte så roligt mer så jag och Josefine gick och satte oss vid datorn lite. Men sen tog vi en härlig promenad. Så jag har ju rört på mig idag, försöker ju gå en promenad om dagen minst. De går väldigt bra faktiskt.
Sedan hade vi möte med alla elever på skolan i ett studerandekårsmöte. Jag och Josefine fick damp på en som satt bakom oss och bara klagade på allt. Men har man inte något bättre för sig så är de ju lika bra att klaga.
Sedan var dagen slut så jag gick till mitt rum och läste lite i den boken jag håller på med. Läste i kanske 1 timme sedan sov jag lite och nu sitter jag här. Jag känner att jag har jätte ont i en muskel på sidan av ryggen så de gör jätte ont när jag rör mig. Har ingen koll på vad jag har gjort men det blir nog bättre imorgon.
Imorgon ska Henrik berätta lite hur han gjorde när han jobbade med ett gräv. Det ska bli väldigt intressant.

Jag kom på att de nästan bara är en vecka kvar tills jag åker hem till Norrköping!!! :)
Jag blir glad i hjärtat när jag tänker på det. Det ska bli sååå skönt att träffa alla där hemma!! Men de är en hel vecka kvar så jag kommer att få längta lite mer!!
Något mer jag längtar efter är Idas brev men de kommer nog imorgon :) Jag älskar att få brev så de ska bli spännande att se vad hon har skrivit!!

Det var nog allt för nu!!

Kommentarer
Postat av: I

Att det kan vara så spännande ;D

2009-04-23 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0