He got me daydreaming!

Då var de söndag! Vad har man haft för sig idag? hmm.. jag har mest tagit de lugnt läst lite i andra boken i eragon serien, pratat med pappa i telefon, lyssnat lite på east där ja hörde impact där dom spelar repriser och märkte då att dom tagit ett klipp där jag själv var med :P spännande må jag säga! Hahah..

Igår var de lite tandemcykling som stod på schemat! Vi gav oss ut i solen vi skulle ha haft 2 tandemcyklar och en vanlig cykel men den vanliga cykeln var de punka på så jag fick sitta på pakethållaren på den ena tandemcykel men de gick bra vi hittade tillslut en liten åker typ som vi satte oss på och myste! På hemvägen tog jag och josefine den ena cykeln och tampade hem. När vi väl hade fått styr på de kom en bil och började tuta och peka på oss. De var en bli full med boys :P Vi blev då lite rädda fick skrattanfall och höllpå att åka i diket men vi klarade oss som tur var. Så vi cyklade vidare till macken där vi hade lämnat cykeln som hade punka så vi gick då med de båda cyklarna tillbaka till skolan. Då kommer bilen med boysen tillbaka stannar till och frågar om dom får köpa tandemcykeln NEEJJ sa vi och gick vidare. Ibland händer de lite i Vara!!
På kvällen grillade vi lite och såg sedan på robinson och Tjenare kungen! Efter de var de dags att säga godnatt och sova!

Måste säga att jag saknar Fia, men vi ska ju ses när jag kommer hem och det ska bli trevligt!
Måste också säga att jag saknar Snutte så jag ska ta o ringa om sen så jag får höra lite skvaller från hemmaplan!
Min fru Ida Maria Karlsson vill jag ge en stor kram längtar tills vi ses!! 

De var nog allt för idag!! 

                                            
                                                                       


Kommentarer
Postat av: Frugan

Kram tillbaka kära fru! :)

2009-04-19 @ 15:41:01
Postat av: Fia

Men jag saknar dig med!!!!!

2009-04-20 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0