Nu är tiden här..

Idag är det torsdag! Denna torsdag jag har längtat till hela veckan :)
Jag har inte varit på hugget idag, jag har varit trött och haft magkramper. Så de har varit sådär.
Men nu är det rätt bra, så man ska inte klaga!

Idag har de varit en rätt lugn dag så det har varit bra.
Nu är jag helt plötsligt jätte glad!! Fick lite mysiga sms från Fia och sånt piggar alltid upp!
Jag är också glad för de är Bob Marley konsert i Skärblacka snart och jag ska vara däär!!! :) Som man har varit där sen man föddes typ :P Så jag har suttit och lyssnat på kalle baah och känt sommaren komma i mig! :P
Det är fint väder idag också så de kan ju inte bli bättre just nu!

Längtar även sjukt mycket till peace and love kollat lite youtubefilmer från festivalen förra året så de ska bli så nice och komma dit :) NU LÄNGTAR JAG!!!!!

GE MIG SOMMAR NU SNÄÄÄÄLLA!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att du önskade att våren skulle komma, ibland blir man hörd

2009-04-24 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0