Let me think about it!!

Mååndag!! Jaha idag har ja jobbat lite med politikgrävet som vi gör i skolan de har gått helt okej faktiskt måste jag säga..
De finns ju så mycke uppgifter om folk som alla kan få reda på. Men jag kan ju inte säga att de är de roligaste jag har gjort i mitt liv. Men allt i livet kan ju inte vara roligt heller..
Vad har man mer hittat på idag? Jooo vi har varit på nordpolen och fikat :) För min kära klasskamrat Andreas fyller 29 år idag!! Grattis!!! De är alltid mysigt att gå till nordpolen och fika!!
Har de hänt något mer spännande idag? Hmmm nae jag tror inte de, det kanske kommer för dagen är ju inte riktigt slut!!

Just nu sitter jag och roar mig med att lyssna på låtar från Mandos nya skiva den är riktigt bra!!
Imorgon ska vi till folkbildningsarkivet i lidköping och jag Marcus och Josefine ska ta Marcus raggarbil dit och då ska vi pumpa Mandos skiva!! Ja och Josefine kommer sjunga eller ska man säga skrika halsen av oss till Give me fire!!
Så de kan ju bli en spännande dag imorgon...

Jag måste också säga att Jojjo jag om någon förstår hur du känner och du kommer komma fram till de beslutet som passar dig bäst så de löser sig vet du!! Jag saknar dig och längtar tills vi ses!!
Måste också säga att jag älskar min mormor och jag hoppas på de bästa men jag har lite ångest i mig känner jag
Men de är nog mest de att jag är så långt ifrån dig.. Men jag finns här och jag tänker på dig varje dag du finns med mig hela tiden vill att du ska veta de!!

De va nog allt för nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0