Utan dina andetag

Idag vill jag tacka Fröken Käller för att du alltid lyssnar på mig! det var behövligt igår, även fast telefonräkningen kanske blir lite saftig som mamma sa. Men du är värd det! Så tack för att du finns!

Idag känner jag mig lite deppig av ingen direkt andledning.. Eller jag tror bara att lite ligger och gror inom mig men det ska komma ut nu! Jag ska prata av mig idag och hoppas att allt löser sig till det bästa.. Mer kan man ju inte gör! Jag vill inte bli som jag var förr!
Så nu vill jag också säga mamma du är bäst, jag älskar dig!

Man får vara tacksam för det man har. Så jag vill tacka mina underbara vänner som finns där för mig! Ni gör mig lycklig så tack! Ida jag finns här om du vill prata glöm inte det! Jag finns här för alla mina vänner såklart.

Men nu ska jag fixa lite!

Dagens låtar
Utan dina andetag - Kent
Im not leaving now - Hoffmaestro
Flightless bird, American mouth - Iron & Wine


Kommentarer
Postat av: emil

ååh snuffe! du&jag, jag& du. vi! skvallerkärringarna för evigt ;) vi har tur som har varann!

2009-10-27 @ 14:19:49
Postat av: Maja.

Utan dina andetag är en så otroligt fin låt. Undrar hur många timmar man har lyssnat på den när man varit nere..

2009-10-27 @ 14:36:27
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: j

hej.

Jag har en tävling på min blogg om att vinna en ny bloggdesign.

Om du är intresserad så gå gärna in på min blogg och läs mer om tävlingen.

Va gärna med och lycka till;)

kramar Julia

2009-10-27 @ 14:38:37
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: dvärgen

Kärlek till dig kvinna! Du är bäst och glöm inte bort att jag finns här för dig!

2009-10-28 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0