Du är drömmarna jag drömmer ibland!

Jag är trött i huvudet, det har varit en stressig dag! Började våra aktualitetsprogram som ska vara tisdag-torsdag.
Min intervju blev försenad och den var klar en timme innan det skulle sändas så det blev att snabbklippa ihop ett inlag men jag gjorde det och det dög. Så nu blir det att varva ner med Fleet Foxes och Melissa Horn. Imorgon ska jag och Adrian sitta som programledare det kan bli mycket spännande slippa nyheter för en dag är alltid något.

Jag stukade handleden i helgen så jag har fått ha den inlindad i några dagar. När jag vaknade idag märkte jag att jag hade tagit bort de i sömnen så nu orkar jag inte ha det mer. Men det gör inte så ont längre så det är ju bra.
Annars händer inte så mycket här. Ska bli rätt skönt att åka hem på torsdag och sova lite i min egen säng och mysa lite med katterna. Mamma och Pappa åker till fjällen på lördag så dom träffar jag bara lite snabbt. Sen blir jag och Snutte själva en vecka de blir också mys.

Nu ska jag se hur det går för fröken Käller som sitter och klipper lite inslag. Hon är väldigt duktig hon.
Får se vad som står på vår matlista idag också kan känna att de behövs lite mat snart innan jag somnar vid datorn.

Kommentarer
Postat av: sjögren

man ska ta det lugnt med handleden!;)

2010-02-06 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0