Nu ni..

Nu har mina kära vänner sagt åt mig att jag ska börja skriva lite i min blogg..
Så det är nog daags att göra det! Så detta inlägg är till er :)
Jag får tacka alla mina underbara vänner som alltid finns där och stöttar mig i det jag vill göra.

Jag är alltså tillbaka i Vara för dom som inte har förstått det haha.
Idag har vi haft en fotograf här som har lärt oss hur vi ska ta bra bilder, vilket är behövligt för mig för jag är så dålig på att ta kort alltså. Men det har varit kul och lärorikt.

På fredag ska jag dra mig till Göteborg kolla på Håkan sen ska jag även träffa Johanna. Det ska bli himla trevligt. Jag har saknat henne väldigt mycket!
Men den 25 september återvänder jag hem till Norrköping. Då blir det att hänga på East i 8 veckor, det ska bli kul.
Men det kommer kännas konstigt att varken Hugo eller Fia är där. Men det löser sig det med haha.

Jossan ska ringa mig ikväll och berätta massor skvaller jag längtar!! Hon har alltid massor smaskigt att berätta så jag undrar vad som har hänt där hemma nu! Men ikväll blir jag uppdaterad vilket kan leda till många skratt.

men nu får jag ta och göra något vettigt.
Ikväll blir det att äta våfflor med grädde och sylt! mmmm vad gott det ska bli!


Dagens låtar:
Lars Winnerbäck -  Du gamla fria nord
Blue Foundation - Eyes on fire
Håkan Hellström - Uppsnärjd i det blå
John ME -  Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0