Jag tror stenhårt på din plan!

Jaha dags att blogga lite känner jag det var ett bra tag sen!
Nu har jag varit sjuk i ett bra tag men börjar faktiskt bli frisk! Jag har inte ont i skelettet längre, ingen hosta men lite förkyld är jag allt. Men börjar må bättre det känns toppen :)

Jag pratade med Fröken Käller i telefon i fredags. Jag fick en sådan lyckokänsla i magen! Det ska bli så roligt att du ska komma hit och hälsa på mig i storstaden Norrköping 14-15 november! Vi får se vad vi ska hitta på för spännande! Jag tycker bara att det ska bli roligt att se dig! Du är såå saknad!!
När vi kommer tillbaka till Vara blir det party! Plus att jag ska lyxa till och fylla 20! :)

Fröken Pentner kommer också hem snart från thailand. Tidigare en väntat men jag är glad för att du snart kommer hem! Norrköping blir allt en lite roligare stad när du är hemma! Då blir det att göra massor av bus igen. Något som jag har saknat!

Blir att ringa till Andreas och säga att jag har fixat lite saker och hoppas att han blir nöjd med det! :)
Men det tror jag nog att han blir!
På fredag blir det Hoffmaestro och jag längtar! Det kan inte bli bättre just nu!

Det ar nog allt för nu! Hoppas alla har haft en bra helg!

Tre låtar som pumpar högt på min spotifylista idag är:
Töntarna (Familjen Remix) - Kent 
Notion - Kings Of Leon
My People - The Presets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0