Hårfärg & Muffins

Dags att skriva lite här igen tänkte jag!
Just nu sitter jag hos johanna och har precis färgat hennes hår :) Rööötttt!! Hoppas det blir snyggt! Men de är ju jag som har färgt så det är klart det blir snyggt! Jag var även med henne när hon klippte sig idag och hon klippt sig mer en 10cm på längden. Hon har nu satt ribban för imorgon ska jag klippa mig och nu är det dags att ta och klippa på längden alltså!!
Vi har även ätit jätte goda muffins som jojjo har bakat med hallon och vitchoklad i! Mumma!

Nyss ringde min kärlek, blivande fru och sambo alltså den där josefine käller :) Alltid lika roligt att prata med dig! Självklart när inte jag är i Vara så händer de grejer. Sen blir det säkert dött när jag kommer tillbaka på söndag men josefine har sagt att hon ska möta mig på stationen med lite rosor och hur underbart är inte de??
Men nästa helg drar vi till Skara spännande måste jag säga!

Igår var jag hos mormor det var roligt jag fick många skratt och jag kände att det behövdes! Puss på dig!

Nu är det dags att åka hem och ta en runda med Vera och Frasse hänger nog med på ett hörn :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan nog säga att jag satte ribban lite högre idag :P men nu är allt slitet borta iaf!

2009-05-08 @ 11:36:18
Postat av: mormor

NEEEJ, klipp dig inte, och så undrar jag när är det dax för brumbrumkortet.

2009-05-09 @ 07:11:56
Postat av: Ida

Jag vill också veta mer om brumbrumkortet! ;)

2009-05-09 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0