And now it's really time to play!!

Jaha så har valborg 2009 varit.
Jag tillbringade min dag såhär:
Åkte och hälsade på mormor, det var så härligt att träffa henne! Vi klarar dehär tillsammans!
Kom hem va lite med snutte.Sen kom Ida.Efter de blev det att ta sig till stan, grilla på himpafälltet!
Sjukt kallt så vi gick och satte oss i Josefins trappuppgång tills hon och åsa kom hem!
Vi drack alkohol och rökte vattenpipa! Toppen! Ida bangade sen och åkte hem tråkiga tjejen.
Men vi andra levde livet in på små timmarna. När Madde och jag skulle hem till henne blev vi väl bjudna på kanske 4 efterfester men vi va rätt trötta så vi köpte kebab åkte hem till henne och sov.
Men nu är jag åter hemma och jag ska gå och mysa med min mamma tänkte jag.

Förövrigt ser de ut som att jag ska på Hultan!! Jag är såå glad! Men de är inte bestämt riktigt så vi får se vad som händer. Men jag hoppas på det. Emil & Alfred på hultan kan bli galet spännande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0