I hope it's gonna make you notice..

Jaha praktik på east fm är riktigt roligt måste jag sägaa!!
Idag har jag fått massor positivt av de som jobbar där så allt rullar på kan man säga ;)
Så nästa vecka blir de att hålla i 2 program de ska bli nice!
Det är kul att ja o den andra praktikanten fia går så bra ihop de är riktigt härligt då får man många skratt!
S -  I spin my head right round, right round..
F - Nae så sjunger dom ju inte dom sjunger ju You spin my head right round, right round
S - jaha okej men då försöker ja igen I spin my head right round, right round..
F - Hahaha nae nu blev de fel igen :P
Så höll vi på hela dagen typ, väldigt roligt när man va där :)


Ohhh Kings Of Leon kommer ju till Hultan & ja ska till peace and love..
jag vill se kings of leon.. Men kooks kommer ju till peace iaf så de känns ju skönt :P
Men på något konstigt sätt ska ja ta mig till hultan också!! Jag har bestämt att ja ska bosätta mig i Josefines sovsäck varken hon vill de eller inte ;) För ja ska dit även om ja får åka själv haha!

Kommentarer
Postat av: emil

du får sova bakom ryggen på nathan isf. för han ska hålla om mig me sina karlaarmar varenda natt! ^.^

2009-03-11 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0