You should be careful what you're wishing for...

Det är måndag.. Mamma väckte mig i morse för att hon inte ville vara själv.. Sen kom vera in i mitt rum och la sig bredvid mig och myste ett tag tills jag valde att gå upp och vara med mamma lite! Jag tycker om dig mamma!

Jag har haft en riktig mys helg med familjen det har varit skönt :)
Min lillebror hade spelning igår igen med sitt band! Jag måste säga att jag är stolt över dig! Jag hoppas att du är lite stolt över mig också! Jag röstade igår också för första gången det var rätt spännande haha Men nu är det gjort :)
I lördags kom Ida hit och vi kollade på fotbollen som inte gick så bra.. Men sen snacka vi lite minnen och alltid ska man bli så blödig när man gör det.. Men det kanske behövs det med.

Idag ska jag och mamma åka och köpa lite studentpresenter för vi ska ju på två studenter på torsdag! Sen efter det ska vi åka och träffa mormor det ska bli kul a träfa henne lite också!

Jag saknar Jossan och Åsa vill träffa er nu nu nu! Men vi får ta att ses i veckan! Och jag hoppas på att vi kan åka till Varberg och hälsa på Madde och Sebastian.. Bara jossan kan få ledigt så åker vi :)
Madde ringde förut det var roligt att prata med dig :) Det känns så konstigt att du inte är här så man bara kan åka till dig och bara ha det mys! Så det ska bli roligt att få träffa dig om det blir så.. Jag saknar till och med Sebastian och då har de gått långt hahah! Nae jag tycker faktiskt om honom han är skön och han är bra för madde för hon är glad nu :) som hon var förut!

Nu ska jag ta och äta lite sen drar det iväg till Linköping!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag röstade ju med för första gången söndags! SÅÅ grymt! Fast det gick inge bra för mitt parti =(

2009-06-09 @ 11:41:31
URL: http://feverfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var du i Linköping utan att hälsa på mig ute i Ryd?? :O skamligt! ;)

2009-06-09 @ 19:20:58
Postat av: mormor

Ville bara säga att jag älskar dig Simone för den du är.

2009-06-10 @ 04:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0