Imorgon blir en bättre dag..

Jag är sååå glad nu :)  Babyshambles & Molotov Jive kommer till Peace and Love!! Jag har också kommit på att jag inte vet hur jag ska hinna se alla band som jag vill se.. Så det blir att prioritera stort nu haha..
Men det är inte så långt kvar nu för om 2 veckor är jag där :) Dom har ju gjort om campingen och festivalområdet iår så vi får se hur det blir också men det ska bli underbart! Får hoppas på lite fint väder också :)

Idag har jag lagat mat  pappa blev super glad när han kom hem efter jobbet  och såg att maten var klar!  Det är alltid kul att göra någon glad :) Jag har  slagit in lite presenter som ska ges bort imorgon :) jag hoppas att det blir fint väder nu när studenterna ska springa ut imorgon men det tror jag nog att det blir :)

Nu blir detr inget Varberg för Jossan fick tyvärr inte ledigt men så blir det ibland.. Får åka dit någon annan gång :) Om nu Sebastian tar emot oss då :P Men det hoppas jag att han gör! Jag längtar tills jag får träffa madde igen när hon kommer hem då ska hon få en stor kram.. Jag behöver dig nu!!

Ida kommer förbi en sväng sen det känns bra :) Och jag hoppas jag får träffa jossan i helgen också :)
Något jag också saknar är Iron Gang haha! Jag hoppas ni har det underbart! Jag tänker på er :)

Kan du älska mig som studenter älskar att drömma??

Kommentarer
Postat av: Erik Ståhlberg

Ingår jag i saknaden också då eftersom jag är Iron Gangs största fan? ;)

Hoppas du har en underbar sommar!

2009-06-11 @ 01:39:25
URL: http://www.k
Postat av: pysseliten

Hälsa jossan så gott ha en bra midsommar glutta gärna in på min blogg får du se lill frippen :)))

Ha det så bra Eva

2009-06-12 @ 16:20:08
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0