Life is ruff and the road is tuff...

Jag tänkte att det kunde vara dags att skriva lite i bloggen igen :P
Det var ju ett tag sen nu :)
Men jag har hunnit vara P&L det var underbart alltså :9 men lite för varmt kanske för vissa konserter orkade man inte riktigt kolla på :) Men det finns en spelning som speglar hela festivalen det var Hoffmaestro :) Det var helt galet mycket folk, dans och alkohol haha :) Helt underbart med andra ord..
Självklart när man är på festival ska man ju rita med spritpenna så jag har fått minst 3 snygga taueringar nu :P En på axeln de är en katt som drickaer öl hahah sen har jag en uggla och en igelkott på armen också väldigt snyggt :)
Det är bra när jag är på jobbet och barnen bara "vad är de där?" Vad ska man säga då? haha...

nu ska jag jobba 7 dagar i rad det känns toppen så det blev inget hultan för mig iår :P Men ni som är där får ha det super kul ;) Speciellt fröken Käller som jag ringde och teroriserade när jag var på P&L haha!
Men det blir nog att jag åker ¨på WoW i augusti :) Då ska jag få bo hos johanna det ska bli sååå roligt :) det var ju ett tag sen vi sågs nu :) 

Madde fyllde 20 i fredags så det var bara att ta sig dit efter jobbet så jag var där vid typ halv 11 men det var kul att vara där ett tag :) Nästa helg blir det att fira andra madde :P För hon fyller 20 på torsdag :) Många som fyller 20 nu! Men jag har ju ett litet tag kvar haha!

Men nu är det dags att göra sig redo för att dra till jobbet!!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Ser du några kändisar på jobbet :))

2009-07-12 @ 09:02:21
Postat av: Fia

Hej hjærtat!

Jag saknar dig. Tycker det ær dags att du uppdaterar bloggen din ;) Puss&Kram Fia

2009-09-11 @ 17:55:43
URL: http://feverfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0