Vad var det som kändes så magiskt?

Idag är de fredag men de känns som lördag kan ha varit för man är ledig idag och drack alkohol igår??
Igår hade vi HF-sändning på lagmansgymnasiet. Vilket var väldigt roligt.
De mesta gick väldigt bra så de va skönt!
När jag skulle vara HF-reporter visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på så de sluta med att jag fick prata med ett band som var väldigt bra också! Så de var roande ;) Måste säga att  killar är väldigt söta när de blir generade!
Jag skulle sen rulla ihop några sladar och de blev tilltraslat och allt gick fel. Då kom en väldigt snäll kille fram och frågade om jag behövde hjälp. Så jag tackade glatt ja och han hjälpte mig med sladdarna. Jag säger tusen tack till dig.

Dagen började lida mot sitt slut och vi hade ju haft olika tävlingar hela dagen men vissa hade inte hämtat sina priser så när sändingen var slut var vi snabba med att börja äta godiset utan att tänka oss för.
När vi då står där o moffar i oss godis kommer de fram två tjejer som hade vunnit ett pris, och där står vi som fån och äter av deras priser! haha! Men de löste sig dom fick frukt och mackor och blev väldigt glada så de gick ju bra tillslut.

Framåt kvällen blev de dags för party i radiohuset Barne. Många skratt  må jag säga.
Adrian knäppte upp sin skjorta ett antal gånger. När Gimme more med Britney Spears var vi uppe och dansade såklart.
Sedan blev de även fin sång av mig Josefine och Malin till Jag har varit vilsen Lisa med Parken.
Sedan är de så att killar är lika svåra att tyda som tjejer. Det är inget snack om saken.

Idag skulle jag och Josefine se på Titanic som vi lånat av Erik så vi fick dvd:n och han åkte hem. När vi sett halva filmen står de sett i disk 2, de va bara de att vi bara fick disk 1  så nu får vi vänta tills på måndag. Då får vi se slutet :P
Imorgon hoppas jag att de kommer bli sjukt roligt du och jag Emil jag säger bara de!
Hej här segertåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0