Saknar Familjen!

Hej, Hallå!
Ja som skulle börja skriva blogg och så glömmer jag bara bort de hela tiden :P
Idag har man spelat in ännu en rocktimme.. Så de är ju bra!
Sen kände jag mig lite nere och ringde min älskade bror! Du är bäst snuttis du får mig att skratta :)
Den bästa bror man kan ha tror jag ;) Hoppas du pussar våra älsklingar från mig!
Fick ett härligt sms från en viss person i familjen denna Josefine Pentner!
Jag hoppas jag kommer hem då så hela familjen kan återförenas.  De är mest de att jag inte riktigt vet hur många som är med i familjen just nu haha!
Jag vet ju att det är jag, Josefine, Ida & Åsa! Men jag har hört att vi har fått några bröder också! Roligt att familjen börjar bli så stor de känns härligt att ha er ;)
Jag saknar den där Johanna Norrman och den där Madde Knutsson puss på er!

Mamma vad skulle man göra utan dig ;) du förstår mig allt för väl!

Idag blir de andra avenyn härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0