You so 2000 and late!

jaha vad ska man säga...
Har lite smått tråkigt men va gör man.. 3 promenader om dagen gör livet lite lättare :P
Jag och Emil är lite små depp för framtiden men vi kommer lösa de tillsammans ;) Vi får ha ett till roligt program där vi träffar folk haha! Problemet är nog mest att vi inte kommer vara här i Vara så mycke till hösten så vi får stå ut! Men vi får se vad som händer framöver!! Vi har ju varandra! De tråkiga är nog att vi inte kan bli kära i varandra haha! Vi skulle vara de perfekta paret :)

Jag börjar bli lite frisk igen efter feber, halsont, rinnande ögon och liknande. Så livet kanske börjar leka snart!
Jag saknar east väldigt mycket just nu måste jag säga! Men de löser sig där med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0