You're so beautiful!

Tisdag är de idag och jag som hoppades och ville att de skulle vara torsdag men så var inte fallet...
Så de är långt kvar tills de är helg..

Men idag har vi varit på folkrörelsearkivet i lidköping. Kan ju inte säga att det var överdrivet roligt direkt.
Men de började bra Jag Josefine Marcus Elin och Rebecka tog Marcus bil dit vi pumpade Mando i bilen och jag och Josefine sjöng med! Vid denna tidpunkt var vi pigga och glada. Sedan när vi väl kom fram dog stämningen lite för jag tyckte att de blev lite rörigt när hon som höll i hela grejen pratade för långtråkigt och segt om många olika saker så man hängde inte med. Men vi skulle då åka tillbaka till Vara och den stora diskussionen belv om vi skulle till donken eller inte och vår bil valde att åka direkt till skolan.. På hemvägen var jag helt död och trodde jag skulle somna.. Sedan blev klockan 1 och det var dags att åka till kommunarkivet i Vara de var typ samma känsla som på folkrörelsearkivet, så idag har det varit en seg dag!!

Regnet ligger i luften här i Vara, det är ruggigt och kallt ute vilket känns sådär.. Imorgon ska vi ha någon typ av lekdag på förmiddagen jag och Josefine har skrivit upp oss på kubb de kan man ju stå ut med. Men jag hoppas nästan på regn så man kan få vara inne och se på film!  

Denna kväll kommer att avslutas med Andra Avenyn, helt sjukt att man är fast i den serien alltså! Den är så typisk en dokusåpa så de gör ju inget om man missar ett avsnitt, men fast är jag och de blir att kolla de sen..

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att du tänker på mig,Martin sa en gång att

"du är ju ingen vanlig käring" så jag hoppas att behandlingen ska gå bra, säger till mig själv TÄNK POSITIVT. Fölkrörelsearkivet är något mycke viktigt,ur folkrörelserna har vår demokrati vuxit fram och om du gräver i arkivet hittar du mycke starka män och kvinnor. Jag har demonstrerat många ggr.bl.annat har jag varit utanför invandrarverket och skallat. det trodde du .inte

Många kramar mormor

2009-04-22 @ 08:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0