Har du en plats där jag kan vila?

jaha då var de fredag!! Vad ska man säga om livet  idag då?
Joo de är ju fint väder de är ju bra! Jag och Josefine har legat på en filt i solen och lyssnat på musik och läst lite böcker!!
Innan de var vi på besök i Kvänum där vi skulle låna en bok på biblioteket men när vi väl kom dit fanns inte den boken. Jag fick typ ett skrattanfall för Josefine skulle fråga om hjälp men personalen typ ignorerade henne! Så vi tog bilen hem och pumpade Mandos nya skiva högt i bilen!!

Jag längtar hem en smula, jag längtar till mamma, pappa, snutte, svante, frasse, vera, ida, johanna, jossan, åsa, madde, jaana, fia, east fm! Jag tror jag längtar för att de inte finns något att göra här i Vara! Här är de ju helt dött...
Vad kan man göra här? Jo man kan gå ut o gå, sitta vid datorn/tv:n, köpa glass, kronan kan man ju gå till ibland också annars händer ju ingenting!!
Men jag tror jag kommer hem till Valborg det ser ut som de :D

Imorgon blir de att grilla och dricka lite öl/cider så de ska bli nice!!
Något får man hitta på för att fördriva tiden ;)

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0