Boom Boom Pow!

Jaha då var de slut med eastfm för denna gång då..
Det känns jätte tråkigt måste jag säga men jag kommer snart tillbaka och hälsar på :)
Jag fick damp på mig själv igår för när ja va med Julle och Hugo lyssna vi på Boom Boom Pow med Black Eyed Peas och jag fick inte ur den ur huvudet!! Idag sjunger ja inte på den lika mycke som igår men den finns kvar!
Jag kommer sakna er på east så mycke men vi hörs av! En stor kram till er alla Andreas, Josefine, Hugo, Julle & Johan!

Men idag har ja sjukt ont i halsen! Jag tror jag börjar bli sjuk eller nått men vi får se..
På måndag åker jag tillbaka till Vara,, De känns väl sådär men Jag får träffa Emil och Marcus de är alltid något!

Ha de fint!!


Jag vill inte börja gilla dig, de kommer bli fel! Jag vågar inte men jag tänker på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0