Alla med converse sjöng Du dudu du du du Dudu du!

Nu var de fredag och här sitter jag. Min andra halva Josefine aka Emil har åkt till Gbg och ska kolla på Mando ikväll.
Är jag avis?? Jaaaaaaaaaa!!! Jag vill också men istället är jag fast här i Vara men man får göra de bästa av tiden.

Idag har det varit underbart väder, så man blir bara glad av att titta ut! Jag och Emil satt lite i solan och hade de mys innan hon och Malin tog bussen till Gbg.  Så nu är vi inte så många kvar i Vara men de kommer ju tillbaka sen eller dom kommer till på måndag!

Just nu sitter jag och gör en jätte bra skiva till min fru! Så jag hoppas hon gillar den när hon får den på torsdag! Jag skulle bli glad om jag får en sådan bra skiva måste jag säga. Ringde även till min fru förut blir alltid mycket skratt när jag pratar med dig. Det kan behövas när man är här! Men nu är biljetterna bokade och jag kommer hem på onsdag nästa vecka!! Jaaaa! Dåå kommer man hem till Norrköping det känns bra alltså!

Imorgon blir de en såndär härlig dag när man ska tvätta, städa rummet, städa toaletten och liknande. Älskar sådana dagar. Men de behövs också! Jag ska även mysa med lite godis bra musik och en härlig bok.

Denna helg blir en myshelg må jag säga!!!

Kommentarer
Postat av: Frugan

gud vad mysigt! :D ooh snart kommer du hem! Jag saknar dig o kommer säkert bli super glad över cd:n, det är ju liksom du som har gjort den så det blir nog bra! Glöm aldrig bort att jag älskar dig hjärtat! Snart behöver vi inte ringa fyllesamtal längre, snart är vi fulla tillsammans igen ;D haha <3

2009-04-27 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0